dinsdag 2 februari 2010

quick boys




Gisterenavond was er een leuke receptie bij Quick Boys ter ere van hun 90-jarig jubileum. De voorzitter, Huug van Duijn, stelde bij zijn dankwoord dat hij blij was dat mijn collega Wim de Jong (o.a. sport in de portefeuille) aanwezig was en het woord voerde. Hij zag mij als eerste binnenkomen en had er niet aan moeten denken dat ik (als Rijnsburger) het woord had gevoerd op het jubileum van Quick Boys. (ik had er ook niet aan moeten denken)
Prachtige speech van de voorzitter van de 'vijand' (vv Katwijk), de heer Guyt. Hij vertelde met veel respect en bewondering over Quick Boys en zo hoort het ook op een feestje. Misschien zou zijn speech op de site van QB gezet moeten worden, dan ziet de harde supporterskern met welk gevoel de voorman van Katwijk over hun club spreekt.

Zelf hoop ik dat Rijnsburgse Boys elk jaar kampioen wordt en elke derby wint. In deze collegeperiode heb ik het ook op dit vlak buitengewoon naar m'n zin gehad.
Dat neemt niet weg dat ik ook Quick Boys een heel mooie club vind, en er regelmatig met groot plezier naar toe ga. Quick Boys is een trotse,voetbalademende gezellige club met een fantastische erelijst. Ik ben dan ook blij (borstklop, borstklop) dat ik ook de nodige bijdrage heb kunnen leveren deze periode aan de vestiging van de nieuwe tribune.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten