vrijdag 29 januari 2010

Liefde

Eerst wat losse opmerkingen. Jan van der Plas (SGP) was gisterenavond niet bij de raadsvergadering. Om te tonen dat ik hem toch node heb gemist, plaats ik hierbij een foto van zijn favoriete dier. De meeuw laat op de foto een klein poepie, maar verder is het toch een mooie foto.



Gisterenavond was het verbaal rammen geblazen tussen met name SGP en ChristenUnie. Nu is dat toch opvallend, want deze partijen hebben ook een lijstverbinding met elkaar. Een stem op Atie kan zo straks ook een stem op Wim of Wouter-Jan zijn, en omgekeerd.
Van enige liefde was gisteren weinig te zien. Zouden ze ook weer afspraken gemaakt hebben dat ze 'elkaar vasthouden' bij de collegevorming?

2 opmerkingen:

  1. Nog veel erger Daan.Beide partijen hebben Gods Woord ten grondslag.Realiseer jij dat ook als je weer eens vergeet de buurt op tijd in te schakelen bij een plan? Waarom moeten weer eerst enkele raadsleden hoog van de toren blazen en is de negatieve publiciteit weer ingezet? Een bestuurder moet werken,ok,maar te veel wordt het vertrouwen de laatste jaren beschaamd. Hebben jullie als college dit wel eens op de agenda? Beeldvorming?Kijk,de ChristenUnie heeft het imago gekregen van een ietwat onbetrouwbare partner.Atie moet zich maar eens beraden of ze inderdaad zich weer herkeesbaar stelt.Ietwat gluiperig overkomen zonder dat je het verdient lijkt me moeilijk politiek handelen Daan.Haar kunstgebit vloog bijna over de raadstafel.Gelukkig zat ze stevig in het pluche.Wouter liet zijn mooie tanden ook weer eens zien.Terwijl SGP voorzitter Jan van der Plas,het kerkvoogd van Katwijk,zich op de tribune nestelde naast ChristenUnieschilder Chiel,blies hij stoom af.Wonderlijk die SGP.Te fel,maar ze hadden volgens mij Daan wel gelijk.Wat vind jij ervan?
    Oke,een toespraak volgens de letter en volgens de Geest,maar dat kunnen ze bij de SGP toch wel goed scheiden.PKN-ers en Herstelden bij elkaar in een kippenhok oreren over het zwakke schild en over de schilpenboer op het zuidstrand,maar kerkelijk slachten ze elkaar af.
    Here zegen deze spijze amen,Daan.
    Daab...ik houd je via RTV Katwijk altijd goed in de gaten.Probeer als CDA weer eens op te vallen door een toename van eerlijk politiek handelen.Wat dit betreft is die andere Rijnsburger ook een aanwinst,al had hij die biljarters niet van de tafel mogen stoten.
    Daan,ik krijg nu van jullie tranen in mijn ogen.Veel wijsheid Daan bij de komende verkiezingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het erg jammer dat deze reactie anoniem is. Graag verneem ik je naam, waarna ik zeker zal reageren.

    BeantwoordenVerwijderen