maandag 1 maart 2010

jammer

Vandaag kreeg ik een mailtje van het LD : Martijn Vroom (wethouder Noordwijk) is webpoliticus van het jaar geworden en mijn blog is niet in de prijzen gevallen. Vind ik dat vervelend en wat ga ik beter/anders doen om een volgende keer wel te winnen?

Allereerst, ik heb ook op Martijn gestemd: Martijn van harte gefeliciteerd! Ik ga niets anders of beter doen. Zoals al eerder hier verkondigd, er zijn al genoeg serieuze blogs. Ik wil graag wat anders doen. Ik zal er derhalve alleen met de belangstelling en waardering moeten doen van de heer Brul, mijn vaste volger. Wel zal ik natuurlijk goed moeten nadenken voor wie ik het eigenlijk doe, alleen voor Kier is natuurlijk wel weinig.

Vanavond een tweetal debatten in het gemeentehuis. Ik ga daar niet naar toe. Nu speelt het CDA vanavond wel met een invaller voor de lijsttrekker (Harm). Hij is lid van de commissie welzijn en daarom is het wel logisch dat hij naar het debat gaat van de verenigingen. Het andere debat is alleen voor vrouwen, en zoveel heb ik nou ook niet voor over om aan een debat mee te mogen doen.

Net als zoveel lokale politici hunker ik naar 4 maart.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Daan (mag ik nu toch wel zeggen?),

    jammer dat je de verkiezingen voor webpoliticus van het jaar niet gewonnen hebt! Je zult begrijpen, ik gun je die overwinning meer dan een overwinning op 3 maart. Maar ongetwijfeld zullen jullie weer goed scoren.
    Veel succes morgen en ik hoop na morgen ook op een andere wijze dan deze digitale manier met elkaar van gedachten te wisselen.
    Overigens, mijn ervaringen met hyves vanaf november zijn wel positief. Veel contacten opgebouwd, veel bezoeken op de hyvessite en ook geregeld vragen en suggesties. Kortom, ik ga er mee door.


    Groeten,

    Kier Brul.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Kier,

    Ik spreek je bongetwijfeld morgenavond,

    mvg,

    Daan

    BeantwoordenVerwijderen